Kawasaki Z650 2017
Cum se aleg motocicletele în cadrul programului Motocicleta Potrivită.
An-tan-te / Dize mane pe / Dize mane compane / An-tan-te.
Le-am putea alege și așa. Dar ai șanse mai mari să câștigi la 6 din 49 decât să pleci cu o motocicletă bună :))
Cum a început “episodul” de astăzi?! Pai, cu un mesaj pe WhatsApp.
“Salutare! Sunt Alex. Am fost acum 3 zile la Motoemotion și mi-ai arătat niște căști. Mi-a atras atenția EXO 1400 pe care mi-ai arătat-o. Am zis să merg pe experiența ta și pe alegerea motorului.”
Până aici toate bune și frumoase. Urmează spam de 8 motoare. Slăbuț. Discutam despre buget, unde o folosească motocicleta, cum și de ce. Apoi analizăm fiecare caz în parte pentru a căuta plusuri sau minusuri.
1.Neînmatriculată. 2.Prea grea. 3.Samsari. 4.Preț fix. 5.80 000 km. 6.Prea departe, Bihor. 7.Prea departe, Mehedinți. 8.Hopa. Asta e. Îi propun să mergem să o vedem.
Alex cumpără, Alex vinde, Alex verifică. Care erau șansele să ne cheme pe toți trei Alex. Asta clar e semn. Asta dacă crezi în pisici negre care traversează strada. Apropo, dacă mergeți pe motor și vă taie calea o pisica neagră, voi cum dați 3 pași înapoi? Eu personal, dau 3 inferioare. Știu că pisicile negre nu aduc ghinion, dar nu merită riscul.
Ce am găsit acolo? Kawasaki Z650 2017. Luată de nouă de la Motomus.
👉 22 000, cu revizia făcută, bujii schimbate, antigel nou. Așa zicea în anunț. Doar că dacă Motul 7100 a ajuns să își schimbe puțin culoarea, înseamnă ca au trecut ceva km și nu era făcuta chiar “ieri”.
👉 lanțul nou, dar pinioanele vechi. I-am arătat că în cei 1000 km făcuți uzura pinioanelor deja și-a pus amprenta și pe lanțul nou. În foarte puține cazuri merită să pui doar lanț nou pe pinioane vechi. În 99% din cazuri, recomandat este să schimbați tot kitul de lanț.
👉 guma față moartă, deja luase din service limit. Guma spate semi-moartă. Clar set de gume fata spate noi, cât mai urgent.
👉 2 șuruburi lipsă, nimic spectaculos, doar că durează un pic să vină cele originale.
👉 furca nu curge, dar nici servisata nu a fost în cei 4 ani de viață. Ori o servisezi acum și plătești manopera, kit de simeringuri și ulei sau o faci când curge și plătești extra/bonus plăcute și 4 cuzineți.
După un test scurt, în jurul blocului, urmează niște negocieri dure. Se pare că cei cu nume de Alex sunt evrei din fire.
Se bate palma. Se fac actele. Se achită mobra. Ca să fie treaba treabă, începe și o ploaie scurtă de toamnă, în aprilie :|.
Alex cumpărătorul nu are cască, încă așteaptă să o primească de la mine. Dar eu am, așa că, casca-n cap, țigarea-n gură, motociclist… îi dau “pe o roată” din Popești până în Crângași.
Motoreta merge foarte bine, trage bine și reușim să ne strecuram printre picăturile de ploaie până o parcăm la scară. Csf, ncsf, după sufletul omului.
Urmează ca cei de la @chemtraders să ne ajute cu setul nou de anvelope și cei de la @rams motorsport cu montajul.
Alex, sper ca mâine să-ți vină și casca Scorpion EXO 1400 și să te poți bucura de mulți km în șa alături de noua jucărie.
Până la episodul viitor, țineți aproape, Motocicleta Potrivita lucrează pentru tine
Pot fi contactat telefonic la nr. 0740 012 534 sau pe mail la motocicletapotrivita@gmail.com
Vă aștept cu drag >:D<
FACEBOOK: https://www.facebook.com/MotocicletaPotrivita