Am lipsit un pic, știu. Am fost ocupat. Am deschis magazinul Moto E Motion din București. Dar asta nu înseamnă că nu mi-am făcut timp și pentru Motocicleta Potrivita.
Am fost să vad poate cel mai impecabil Kawasaki Er6n 2005 din Romania. Raport preț/calitate.
Stefan, de-al meu de fel, Popescu carevasăzică, este începător și are nevoie de consultanță în alegerea primei motociclete. „Am luat recent categoria A (fiind prima), deci pot spune fără ezitate că sunt complet începător. Acum sunt în căutarea unei motociclete așa ca am zis să apelez la serviciile tale.”
Una din opțiunile lui, limitat fiind de buget a fost un ER6N. Pentru mine aceasta este o alegere bună, este un 2 în linie docil, pe care îl recomand tuturor motocicliștilor aflați la început de drum, o motocicleta “entry-level” care te va surprinde plăcut chiar și atunci când începi să acumulezi ceva experiență și să tragi de gaz. Mulți evită motorizarea Kawasaki ER6 deoarece le este frica să “nu le rămână mică”. Stai liniștit, nu îți rămâne mică cu una cu două, spre deosebire de o pereche de chiloți, mai ales în perioada asta, când suntem blocați cam aproape de frigidere.
Stefan vrea să cumpere, Răzvan vinde. Din anunțul de pe OLX nu mi-au plăcut câteva chestii, cum ar fi sticker-ul sau folia pus pe carena de lângă far, care de obicei ascunde o julitură serioasă, dar fiind limitați de buget, asta era cam cea mai bună dintre “gloabe”, așa că am zis să aruncăm un ochi.
Motocicleta nu este nouă, doh, 2005, are 32 000 km. Am ajuns la motocicleta, ce am găsit:
👉 mici fisuri pe partea din plastic de la mânerul spate, probabil când a fost adusa în Romania cei care au transportat-o au folosit mânerele spate pentru a o lega. Ele au o parte din plastic, care cedează ușor.
👉 schimbătorul de viteze zgâriat, urma ușoară lăsată pe cadru de la partea finala a acestuia. Acum era îndreptat.
👉 semeringurile de praf de la furca crăpate. Teoretic furca poate curge (la un moment dat) deoarece ele nu își mai fac treaba și lasă praful și mizeria să “atace” simeringurile de ulei, care în lipsa eficientei celor de praf, sunt lipsite de apărare 😂
👉 motocicleta revopsită “integral” în afară de rezervor. E clar că avea mici zgârieturi și defecte optice survenite în cei 16 ani de servicii în slujba motociclismului mondial. Era revopsita de un 9 din 10, datorat de lipsa stickerelor originale. Lucrarea i-a ieșit chiar bine lui Razvan, ținând cont de faptul ca nu este un vopsitor profesionist, ci doar un om care a lucrat la motocicleta lui cu pasiune și grijă.
Starea generala a motocicletei era FOARTE bună. Poate cea mai impecabilă și mai întreagă motocicleta Kawasaki ER6N din țară, la anii, kilometrii si prețul ei.
S-a mai și negociat un pic, nu foarte mult, pentru revizia furcii. O motoreta care nu promitea mult, dar care la final s-a dovedit a fi un best buy.
Stefan, să te bucuri de ea și să faceți mulți km împreuna fără incidente. Până la episodul viitor, țineți aproape, Motocicleta Potrivita lucrează pentru tine.
Pot fi contactat telefonic la nr. 0740 012 534 sau pe mail la motocicletapotrivita@gmail.com
Vă aștept cu drag >:D<
FACEBOOK: https://www.facebook.com/MotocicletaPotrivita